torsdag 20 januari 2011

Cupcake pops formar

Hejsan!

Jag hittade några supergulliga formar på nätet och var tvungen att beställa dem. Det är sk. cupcake pops formar. 

Kommer ni ihåg när jag pratade om cake- eller cupcake pops? När man mosar kakbottnar, blandar med frosting och formar, sätter på en pinne, täcker med choklad och sist men inte minst så pyntar man dem?
Lammen på bilden är Bakerellas verk, hon är AMAZING på detta.












Bild lånad från bakerella.com



Jag hade också tänkt att pröva. Och då tänkte jag slå två flugor i en smäll, genom att pröva dessa cupcake formar från "my little cupcake":










































Man petar in degen, låter svalna lite och petar ut den. Sen sätter man den på en pinne och börjar dekorera.
Nu måste jag beställa dekorationsatteraljer.

Coolt va?

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar