tisdag 11 januari 2011

Vestli muffinsformar

Förra året beställde jag formar från Vestli. Jag såg dem på nätet och blev nyfiken. Var de verkligen så bra som de var fina?















































Jo! Det var de. Inte nog med att Vestli förstått att "first impression last", dvs de förstår att lägga med lite rosafärgat silkespapper och ett fint tack-kort verkligen räknas i upplevelsen när man öppnar paketet. Det är inte alla leverantörer som gör, skall gudarna veta...
Formarna i sig, håller formen och färgen (i de flesta fall) bra efter gräddning.
Jag skulle aldrig drömma om att grädda muffins utan en muffinsform, men oavsett så är Vestli av hög kvalitet och är mer stabila än vanliga "supermarket"-formar.


Men - jag är fortfarande på jakt efter den ultimata muffinsformen, den med snygg form och sjukt bra stabilitet. Hör av er om ni har någora tips.
Fram till dess experimenterar jag vidare.


:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar