onsdag 2 mars 2011

Aquavit gör en snygg gest!

Jag har fått ett svar från Aquavit. Jag skrev nämligen ett brev till dem gällande min inte alltför angenäma brunch-upplevelse hos dem i söndags.

De erbjöd sig att åtegälda och bjuda mig på en brunch för att ge mig en bättre upplevelse än den jag haft.
Det är precis så man skall göra för att få nöjda kunder. För jag blev - jättenöjd - över att bli hörd och tagen på allvar.

Tydligen så finns alltid pannkakor och hamburgare på borden och Aquavit menar att det fanns även i söndags. Jag såg dem inte, och det gjorde inte heller min väninna. Men jag tycker inte att det är mer än rätt att jag nämner att de säger att de visst fanns.

Snygg gest Aquavit! Jag prövar gärna en gång till. Och i slutänden tjänar de på att göra så här. Jag tar ju med mig minst en person till, och de har då tjänat både mig som kund samt ytterligare intäkter.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar