måndag 28 mars 2011

Axis of Awesome - riktigt rolig show!

Jag såg på Axis of Awesome på Intiman i helgen, och HERREGUD så roliga de var. Jag skrek mig hes och hela publiken blev skogstokig. Underbara sånger och underbar humor. Och så kan de verkligen sjunga i tillägg. Har ni möjlighet att se dem någonstans, så gör det för guds skull!
De tre australiensarna är mycket bättre live än de är i de klipp och videos som jag har sett nu efteråt, det går inte att jämföra med hur de är på scenen faktiskt.

De är kanske mest kända för sin "4 chord song" och de har varit på Skavlan och skall till USA och de spås en mycket internationell komedikarriär som håller på att ta av.
De har sååå  mycket mer på sin repertoir än "4 chord" song även om den är jättebra. Birdplane, Can you hear the motherf*king music in my car, How to write a love song, Can you do what Jesus does, med mycket mycket mer. 

Jag var naturligtvis tvungen att ta deras autografer... Tänk om jag tagit ett glas vin eller så (jag körde), då hade jag säkert bett dem signera något helt annat än armen. Man blir nämligen lite starstruck. Man tror det inte när man ser dem... let's face it, de ser ju ut som ..ja, , men man blir lite starstruck för att de är så proffsiga och skitbra.

:) // Ann



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar