torsdag 24 mars 2011

Cupcakes - perfekt gå-bort-present till en god väninna!

Jag har en väninna som verkligen älskar bakverk, i alla dess former. Det är så härligt att baka och bjuda henne för hon verkligen njuter.

Så när jag bakade cupcakes till min sons födelsedagskalas, så kunde jag inte låta bli att göra två till henne när vi skulle dricka ett glas vin ihop och tjattra hela natten.



















...jag hade bara pyttelite frosting kvar, men jag klämde och klämde på spritspåsen och till slut fick jag till en liten lagom swirl på dem.

Men min väninna fick fint rosa och vitt glansigt pärl-strössel istället för de färgglada stora stjärnorna som min son och hans vänner fick på Laserkalaset.
















Båda varianter är dock identiska sett till innehållet. Chokladcupcakes med jordgubbsfyllning och chokladfrosting.
Yummy!


:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar