torsdag 24 mars 2011

Familjen i Norge - heia Freia!

Mannen, Dottern och Sonen satte sig i bilen i morse och åkte för att hälsa på släkten i Oslo.
Jag saknar dem redan, även fast det är härligt att rå sig själv och att inte behöva avbryta det man gör för att nåon behöver ett glas vatten eller klä på sig eller ...ja, ni vet hur det är.

Det är inte så ofta jag är ensam hemma, så jag skall njuta, njuta och njuta.

Jag och min syster skall gå och se Axis of Awesome-show på Intiman i morgon och på lördag skall jag ha tjejmiddag. Tänkte hinna ta mig till Sigtuna Simhall på kvällstid och simma lite i deras kvälls-bad. Släkta lampor med värmeljus-lyktor och lugn musik. Låter härligt va?

Är helt säker på att min familj kommer att ha det kanonmysigt hemma hos farbror, faster, kusiner och farfar och alla andra. Speciellt på bowlingen, då är det varje man för sig själv (eller barn). :)

Här är en liten hyllning till alla norrmän, både i Sverige och i Norge. Min mans absoluta favoritmjölkchoklad - alla kategorier!















Till familjen: ha en härlig helg önskar mamma!

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar