onsdag 2 mars 2011

Pentik - nya grejer på rea!

Pentik i Stinsen skall stänga igen och har rea. 40%. 
Jag kunde inte låta bli att handla, för en del grejer där är grymt snygga.

...men - jag räknade inte med kön. Jag och min son kom dit kl. 10.03 och vi kom knappt in i butiken. Seriöst alltså! Vi trängde oss runt i ca 7 minuter, och fick tag på det jag kom för - sen stod vi i kö i EN OCH EN HALV TIMME.

Herregud!! De hade bara en kassaapparat och mängden folk var helt bisarr.

Jag handlade en kristallljusstake, massa flytande tvål och handkräm och ett jättesnyggt överkast.









Överkast i förgrunden och några av de tvålar och handkrämer jag inhandlade.









Mucho mumsigt, fluffigt och mjukt överkast. Jättesnyggt tycker jag själv!





När jag och min son äntligen kom ut ur butiken såg vi att kön hade blivit nästan dubbelt så lång. Jag tippar på att de som stod längt bak, stod i två och en halv timme.

Psycho va?!!

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar