måndag 4 april 2011

Dermalogica - hudvårdsprodukter för känslig hud. Jag har hittat en som säljer dem billigare...

Hej!
Jag har precis bytt hudvårdsprodukter. Till Dermalogica.
Har nämligen stött på lite problem... inte så roligt, men vad sjutton skall man göra?
Det är bara att suck it up och göra det bästa av det hela.





















Jag är inte helt säker på vad jag tycker om Dermalogica än, för det tar ju ett tag att vänja sig och se resultat, än så länge känns det okej. Jag prövade Dermalogica för ungefär tio år sedan, men tyckte då att de var totalt själlösa och helt befriade från allt som hette välbefinnande.
Nu känns det dock  som om huden blivit så känslig att det är precis det jag behöver.

Jag har mest använt Decleor, Academie, Darphin, Chanel och Dior. Sen blev jag hemmafru och.. ja, då är det bara att anpassa sig.
:) 
De senaste två åren har jag använt Lóreal Youth Code, vilken jag absolut rekommenderar till alla er som letar efter ett mycket bra budget-alternativ. Den är jättebra.

Vill ni få ett tips?
Någon som säljer Dermalogica produkter mycket billigare än salongerna?
Någon som säljer dem lika billigt som Strawberrynet.com, fast i Sverige?
Någon som levererar fraktfritt?
Någon som kan detta och är hudvårdsterapeut själv? som du kan ställa frågor till?

Pröva www.hudvardsbutik.se .   

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar