torsdag 5 maj 2011

"Cap cakes" finns nu på ICA Sigtuna...

Hehehehe, var bara tvungen att berätta.
De säljer "Cap cakes" nu, på ICA Sigtuna.
Jo, de ligger i kyldisken mittemot det affärsbakade brödet.
:)

Asroligt!!  

"Eeeh, vad hette de nu igen? Vad ska vi skriva? Ammen, var det inte typ...Cap cakes? Jo just det! Så hette det... Cap cakes"

Jag tog ingen bild (curses!!), för jag hade inte med mig kameran.
Men - jag skall ner dit i morgon... Kanske får ni se en bild på dem. Kanske köper jag dem, bara för att smaka. ´
Bara för att jag är en cupcake-nörd.
Fast jag blir ofta så himla besviken när jag smakar köpta cupcakes.

Här är en av mina vaniljcupcakes (utan fyllning) med vit choklad-frosting, efter en tugga.















Mmmmmm!!

:) // Ann

1 kommentar:

  1. Ha ha ha! Cap cakes! Det är humor =)
    Tack för att du gillade min tårta.

    mvh Annika

    SvaraRadera