tisdag 24 maj 2011

Skärbräda - smart "över-diskho-konstruktion" med durkslag.

Alltså, jag vill verkligen leva i Martha Stewart-land.

Där är allt koordinerat in i minsta detalj och allt man har i sitt hus och allt man har till familjen är 100% genomtänkt och varje sak har sin plats och funktion.
Allt i Martha-land är gjort med omtanke, med stilsäkerhet, värdighet och kvalitet är honörsordet över allt annat.

Jag skall flytta dit när jag blir stor.
*hehehe*















Bild lånad från www.marthastewart.com






Under tiden får jag väl hålla till godo med den här smarta skärbrädan som kommer från Martha Stewart Collection. 
Hon har verkligen coola köksredskap. 
Skärbrädan kan köpas på www.macys.com och kan skeppas internationellt (bla till Sverige) om du betalar 29.99 dollar + frakt.
Det är ca 209 kronor + frakt.

Man lägger den över diskhon och kan lägga ner sina grönsaker (eller vad man nu skär) direkt ner i durkslaget, och skölja eller bara samla upp. Eller skal, om man istället står och skalar... Man kan också knäppa loss durkslaget och bara ha ett hål där istället, om man nu vill det.

Mucho awesome! Jag inbillar mig att jag hade använt den HELA TIDEN.
Vad tror ni?

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar