torsdag 25 augusti 2011

Kan man anlita mig att baka cupcakes till sin fest / kalas?
















Hejsan!

Jag får ofta frågor om huruvida man kan anlita mig att baka till något event, och jag har aldrig vetat vad jag skall svara, för "måste man inte vara proffessionell för att ta på sig uppdrag"...? 
Det har liksom känts enklare att svamla bort det.
Mannen blir alltid lika irriterad, för han tycker att jag skall börja baka på heltid.

Men nu efter sommaren så tycker jag att jag har gjort detta så pass länge att det är helt okej att ta på mig uppdrag från andra än de i min närmaste krets.

Så ja, om man gillar mina cupcakes, så går det alldeles utmärkt att anlita mig, från och med nu.

Men det är fortfarande på hobbybasis, o'kay? 
Jag driver inte ett bageri, bara så att det är klart. 
Men jag kan göra både goda och fina cupcakes till de flesta tillfällen livet bjuder på, om man vill ha lite hjälp med det.

Priser och sånt kommer ju att variera från tillfälle till tillfälle, så det enklaste är om vi gör så här:
  • Hör av er med ett email gällande vad ni tror att ni behöver, och era tankar kring tema eller utseende och smak.
  • Jag mailar tillbaka en offert med priser, förslag m.m. som ni kan ta ställning till.
Antingen kommer vi överens om villkoren eller så hörs vi istället lite senare. Det låter väl bra?

Mailadress: galenicupcakes@gmail.com

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar