torsdag 1 september 2011

Kakformar.se, en bra webbsida för kakformar och pepparkaksformar.










Bild lånad från www.kakformar.se






Kommer ni ihåg när jag gjorde mina kak-klubbor (eller cookie pops)? För er som inte var med då, här är länken:
http://galenicupcakes.blogspot.com/2011/06/kakor-pa-pinne-cookie-pops.html

Då behövde jag en stor rund cirkel som jag beställde på Kakformar.se.

...men de har ganska mycket mer än cirklar i olika storlekar...
De har faktiskt hela 260 (!) olika formar, i olika storlekar och motiv.
En form kostar 20 kronor (med några undantag), och man får rabatt ju fler man köper.

Jag gillar dock inte, att de inte har en egen webbshop.

Man måste alltså maila in sin beställning, betala den via banken, och när Kakformar.se har fått in pengarna så skickar de dina kakformar hem till dig. 
De får dessutom ett litet minus för att webbsidan inte är så användarvänlig som den kunde vara.
Den är ganska amatörmässigt gjord, och det är väl kanske inte något problem i sig självt, men att inte mer information om varje form samt pris står utskrivet vid den individuell formen, är distraherande och ganska jobbigt.

När det är sagt, så erbjuder de ett kanonfint sortiment utan krusiduller.
Jag gillar Kakformar.se.

:) // Ann 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar