fredag 2 september 2011

Kräftskiva...mycket att göra...




Halloj!
Thank God It's Friday, va?

Hehehe, jo...jag håller med, fast min fredag idag, är bra mycket mer hektisk än en vanlig fredag. I morgon har vi nämligen stor kräftskiva i grannskapet, och det är jag och en annan tjej som håller i det i år.

Mycket förberedelser, vi hoppas att det blir en kul fest, och vi gör vårt bästa för att det skall bli så.

Jag skall laga lök- och ansjovispaj (väldigt smarrig) och en gigantisk äppelpaj (också väldigt smarrig).
Nä, inga cupcakes.
De skall tillagas med omsorg, så det får bli en äppelpaj i långpanna istället.
Supergott och enkelt att laga till många.

Jag har tyvärr inte tid att prata längre. Måste ordna sånghäften, lekar, mina maträtter, sätta upp partytält m.m.

Hörs på måndag - ha en fantastisk helg!

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar