måndag 10 oktober 2011

Söt cupcake / present ask för bröllop.















Bild lånad från www.myweddingreceptionideas.com




Oh, visst är de fina?
Om jag hade gift mig nu så hade dessa cupcake askar/boxar absolut varit på vårt presentbord så att alla gäster skulle kunna ta med sig en sådan när de lämnar festen.

Cupcakes är så himla goda och söta, och det är ju en väldigt gullig gest att ge alla gäster en bröllopscupcake att ta med hem. Mina vänner var så gulliga att de tog med sig våra bröllopscupcakes hem till oss dagen efter bröllopet, som allihop åt som dessert efter brunchen som vi hade dukat upp.
De var så otroligt goda! Jag tror att jag var för uppslukad av själva bröllopet för att kunna koncentrera mig på smaken av cupcaken under själva bröllopsfesten.
Men dagen efter var det perfekt!
Mmmmm, jag kan fortfarande bli sugen på dem, när jag tänker tillbaka.

Jag rekommenderar alla som gifter sig och som kommer att ha en cupcake-bröllops-tårta att beställa fler än ni tror går åt.
För det första för att folk kommer att äta fler.
För det andra för att ni garanterat vill ha några dagen efter.
Garanterat!

De vita askarna ni ser överst, de med handtag, fönster och personlig utformning kostar 61 dollar för 50 stycken. Det är ungefär 415 kronor.

Här är en kanske ännu sötare söt cupcake box, fast utan handtag och personliga detaljer.















Bild lånad från www.myweddingreceptionideas.com






Dessa fina vita askar med hjärtformat toppfönster och rosa band kostar 17,77 dollar för 24 stycken, och det är ungefär 122 kronor, utan frakt.
Vilket kap!

Ha en fin dag i höstrusket... Think happy thoughts about cupcakes.

:) // Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar