tisdag 6 december 2011

Pepparkakshus-fejden - it's on!







Bild lånad av Helena Möller







Den här borgen gjorde min vassaste konkurrent förra året, i pepparkakshus-tävlingen som vi är bjudna på i år.

Jooo, jag vet... alla säger att det är ett "pepparkaksbak" med goda "vänner".

Men jag och Helena vet.
Vi vet att det gäller att ta hem den där inofficiella titeln av att vara pepparkakshus-drottning.

Helena är regerande drottning.
...men min plan är att ta hem hela kalaset. Att sno kronan från hennes huvud.
Att göra det elegant och värdigt men snabbt och blixtrande effektivt.

Fast det är klart. 
När jag ser borgen så blir jag lite betänksam.
Den är ju sjukt snygg.
Välgjord.

Äh, vänta bara Helena. Såta vänner i övrigt, men bittra fiender i pepparkakshusbaket på lördag.
Må bäste kvinna vinna.

:) // Ann 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar